Δευτέρα 18 Ιουνίου 2007

Δυστυχώς την πάτησα....


Είδα χθες σε περιοδικό την διαφήμιση της Vodafone για την νέα της υπηρεσία Vodafone Live Unlimited στην οποία ήταν γραμμένα τα εξής:

  • Απεριόριστη πλοήγηση

  • Απεριόριστη χρήση της υπηρεσίας live! TV

  • Οδηγός Διασκέδασης και

  • Ένα Ringtone (ουάου:-)

Η αλήθεια είναι ότι με τόσα “απεριόριστα”, θόλωσα. Αυτό όμως που ήταν το δόλωμα για μένα ήταν η απεριόριστη πλοήγηση. Χωρίς πολύ πολύ σκέψη έστειλα το μήνυμα ενεργοποίησης και χρεώθηκα τα 5€. Σημειωτέον, ότι στην διαδικασία εγγραφής δεν υπήρχε καμία δικλίδα ασφαλείας, μήπως και τυχόν το μετανιώσεις στην πορεία. Άπαξ και σταλεί το μήνυμα είσαι κατά 5 € φτωχότερος.

Κατόπιν εορτής όμως με έκοψε να πάρω τηλέφωνο στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών και να ρωτήσω. Οπότε, με λύπη μου μαθαίνω ότι η πλοήγηση είναι μόνο για τον χώρο του Vodafone live και κάθε εξωτερική σελίδα που επισκέπτομαι θα έχω τις κανονικές χρεώσεις GPRS. Το ξέρω πως έπρεπε να πάω στη σελίδα τους να δώ (όπου το λένε καθαρά) πρίν γραφτώ, αλλά όποιος δεν έχει μυαλό....

Έχω αριθμό στην Vodafone λόγω οικογενειακού πακέτου και συγχρόνως ένα αριθμό στην TIM (νυν Wind) για προσωπικές κλήσεις. Στην TIM πολλές φορές αγοράζω το πακέτο TIM Plus Non-Stop το οποίο προσφέρει πραγματικά απεριόριστη πλοήγηση. Με 3,49 € τον μήνα έχεις απεριόριστο όγκο δεδομένων μέσω GPRS. Επειδή όμως έχω μόνο ένα κινητό με έγχρωμη οθόνη (Sharp GX-40) και αυτό είναι αυτό που έχω για τις γενικές και οικογενειακές κλήσεις, στο οποίο έχω και όλο μου τον κατάλογο, τα μηνύματα κλπ, ενώ το άλλο μου είναι περιορισμένων δυνατοτήτων (Nokia 1100 με εκείνες τις πράσινες οθόνες), όποτε θέλω να μπω στο Internet, αναγκαστικά αλλάζω κάρτα (είναι λίγο βαρετό). Όπότε αφού και στη Vodafone μου υπόσχονται “Απεριόριστη πλοήγηση” τσίμπησα.

Η αλήθεια είναι πως αισθάνθηκα πολύ, μα πάρα πολύ ανόητος. Τι να την κάνω την πλοήγηση στο Vodafone live; Για το πλούσιο περιεχόμενο; Για τις δωρεάν παροχές; Για την ενημέρωση; Ή για τα ringtones; Ποιός ο λόγος να υπάρχει μια τέτοια υπηρεσία;

Όσοι έχετε μπει θα συμφωνείτε πως δεν έχει τίποτα να κάνεις, τίποτα να δεις, και ότι και να χρειαστεί να ενεργοποιήσεις χρεώνεσαι επιπλέον. Είναι σίγουρα το πιο άχρηστο Portal που υπάρχει. Όχι βέβαια ότι το αντίστοιχο της Wind είναι διαφορετικό (για την Cosmote δεν ξέρω), αλλά έχεις την δυνατότητα να χρησιμοποιείς όσο GPRS θέλεις. Οπότε δεν θα πας ποτέ ξανά στο portal της Wind.

Η Vodafone “η πρώτη εταιρία κινητής τηλεφωνίας” (αναρωτιέμαι από που προκύπτει αυτό) στην Ελλάδα, μας δουλεύει. Αντί να προσφέρει σοβαρές υπηρεσίες ώστε να αυξήσουμε την χρήση του κινητού μας, πράγμα που συμφέρει και αυτήν και εμάς, αφού οι σωστές υπηρεσίες διευκολύνουν την ζωή μας, προσφέρει μικρές ανούσιες, παγίδες - αρπαχτές. Κρίμα.

Ελπίζω να είμαι απ' τους τελευταίους που την πάτησαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: