Κυριακή 17 Ιουνίου 2007

Χέρια Ψηλά!!!

Tο πρώτο μου post έτυχε να είναι για την συναυλία του Μιχάλη Χατζηγιάννη στην Θεσσαλονίκη (Θέατρο Γης 16-6-2007).

Η συναυλία ήταν καλή, γεμάτη όπως λέμε γιατί είχε πολύ κόσμο, δυνατή μουσική, ρυθμό. Χωρίς να είμαι λάτρης του τραγουδιστή μπορώ να πω ότι πέρασα αρκετά όμορφα. Όποιος είναι οπαδός του το καλύτερο που έχει να κάνει είναι να μην την χάσει με τίποτα γιατί θα την απολαύσει.

Εγώ όμως δεν είμαι οπαδός του και έτσι είμαι πιο σκληρός και ίσως “αντικειμενικός”. Έτσι λοιπόν θα κάνω μερικά σχόλια επιπλέον.

Κατά πρώτο λόγο με ενόχλησε πολύ η όλη ψύχωση με τα "Χέρια Ψηλά". Κάθε τρεις και λίγο φώναζε απ' το μικρόφωνο "Χέρια ψηλά" για να παροτρύνει τον κόσμο. Ακόμα δεν κατάλαβα γιατί ακούσαμε το αυτό κομμάτι τέσσερις φορές. Εντάξει ο κόσμος ανταποκρίνεται αλλά το πολύ το κύριε ελέησον το βαριέται και ο παπάς.

Για μια ακόμη φορά πήγα σε συναυλία δεν μου έκανε διαφορά να την βλέπω ή να την ακούω. Πέρα από τα λικνίσματα του τραγουδιστή επί σκηνής δεν υπήρχε τίποτα άλλο να προσέξω. Οπότε αφού δεν μου αρέσουν και πολύ τα τραγούδια του (με εξαίρεση μερικά που λατρεύω και έχω και στην συλλογή μου), βαρέθηκα. Η αλήθεια είναι ότι αυτό μου τυχαίνει μόνο στις ελληνικές συναυλίες που πάω. Ο λόγος μάλλον είναι πως έχουν την αισθητική και την δομή που έχει ένα πρόγραμμα στα μπουζούκια. Με ελάχιστο ως καθόλου θέαμα, και έμφαση στον τραγουδιστή και το τραγούδι. Σαν να ξαναπαίζει το cd, απλά το ακούς με περισσότερο κόσμο.

Μια που το φέραμε στο τραγούδι επί τρεις ώρες άκουγα τραγούδια για ανεκπλήρωτες αγάπες, για χωρισμούς κλπ...Νομίζω πως η θεματολογία είναι φοβερά περιορισμένη. Εντάξει θα μου πείτε Χατζηγιάννη πήγες να δεις το ήξερες... τα ήθελα και τα έπαθα.

Είναι κρίμα γιατί ο Χατζηγιάννης είναι προικισμένος με μια εξαιρετική φωνή. Δυστυχώς αναλώνεται σε τραγούδια για πληγωμένους έφηβους και ρομαντικά κορίτσια (ας με συγχωρέσουν, δεν έχω κάτι εναντίον τους) χωρίς να εκμεταλλεύεται τις ικανότητες του. Αποτέλεσμα οι δισκογραφία του μέχρι τώρα που δεν παρουσιάζει καμία μα καμία εξέλιξη. Είναι κρίμα να βλέπεις τόσο δυναμικό να θυσιάζεται στο βωμό του κέρδους και της Connx.


Συνοψίζοντας:


Α)Πάτε στην συναυλία αν είστε κάτω των 20, κατά προτίμηση γένους θηλυκού, φαν του Χατζηγιάννη,χωρίσατε ή ερωτευτήκατε πρόσφατα, δεν την ψάχνετε με την μουσική, ή θέλετε κάτι γρήγορο και εύπεπτο για μια όμορφη βραδιά κάτω απ' τα αστέρια.

Β)Μην πάτε στην συναυλία αν θέλετε να ακούσετε κάτι διαφορετικό, αν σας αρέσει κάτι πιο πολύπλοκο από "σκεπτόμενη" ποπ, αν σας κουράζει η μετριότητα.

Δυνατά σημεία: Η φωνή του τραγουδιστή, ο σαξοφωνίστας του, άπειρες γυναίκες τριγύρω σου (αφορά κυρίως τους άντρες :-)

Αδύνατα σημεία: "Χέρια ψηλά", μια απ' τα ίδια.

Βαθμός: 6/10 (επιεικώς)

1 σχόλιο:

danny zuko είπε...

EEEEE....KATA ARXHN MEGEIA TO BLOG KALO KOURAGIO STO DROMO THS ENHMERWSEIS KAI THS PSIXAGWGIAS POU DIALEKSES,W NAI ESY KAI MONO ESY ...GIA EMAS KAI MONO EMAS!!!
AN KAI GIA PRWTO POST THA PERIMENA KATI SE "TA TELEYTAIA NEA TOU TSAGIOU I KATI TEOIO" XEROMAI POU VLEPW POST TO OPOIO ANAKATEYEI KAI GYNAIKES MESA!!!
PANTWS KALA MAS TA LES!KALOS O MIXALAKHS,SPOUDAGMENO PAIDI,WRAIA FWNH ALLA MALLON TOO MUCH NTOROS GIRW APO AYTON!!!
PANTWS SIGOURA EXEI CREI TO MISTIKO GIA THN EPITIXIA!!!OTI KAI NA VGALEI TRAGOUDIETAI SAN TRELO,APLA AN LIGO DEN ALLAKSEI STIL H DEN KANEI MIA DIAKOPH,TOU DINW KAMIA 5ETIA,GIATI OPWS KAI NA TO KANOUME EXEI TRAGOUDISEI AGAPI ERWTA XWRISMO PONO SKEPSH XARA KAI XILIA ALLA KAI ARAGE ME TI THA SINEXISEI??? ALLA OTI KAI NA LEME AYTO POULAEI!!!
PANTWS AYTES OI SINAYLIES EXOUN KAI TA TIXERA TOUS...KAI COSAREIS KAI OTAN LEEI O TRAGOUDISTHS XERIA PSILA DEN SKAEI H ANTRIKH MASXALH MESA STA MOUTRA SOU :)
AYTA EIXA NA PW GIA PRWTO COMMENT!!! DISTIXWS DEN TIN PALEYW KAI POLI ME TA MATHIMATA...KEEP GOING!!!
XEROMAI KAI POU EIMAI O PRWTOS BRO

FILIA :)